Smluvní vztah mezi cestovní kanceláří Ingtours cestovní kancelář spol. s r. o (dále jen CK) a zákazníkem vzniká na základě zákazníkem (příp. jeho pravomocným zástupcem) odsouhlasené Smlouvy o zájezdu potvrzené CK, resp. Proforma faktury (příp. jejím zplnomocněným prodejcem) a vstupuje v platnost úhradou zálohy na účet CK.
Obsah smlouvy je určen touto smlouvou/Potvrzením zájezdu, příp. internetovou nabídkou s odkazem na číslo seriálu/akce a těmito Všeobecnými smluvními podmínkami, příp. Zvláštními podmínkami připojenými ke smlouvě jako její nedílná součást.
Předáním vyplněné Smlouvy o zájezdu/ Proforma faktury zákazník stvrzuje, že tyto Všeobecné smluvní podmínky CK uznává a souhlasí s nimi.
Potvrzením Smlouvy o zájezdu, resp. Potvrzením zájezdu / Proforma faktury se CK zavazuje zákazníkovi zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě.
CK si vyhrazuje právo změny ceny a místa pobytu s tím, že je povinna informovat neprodleně zákazníka a odsouhlasit s ním případnou změnu podmínek. Pokud zákazník nebude s dodatečnou změnou souhlasit, má právo na bezplatné odstoupení od smlouvy.
Zákazník je povinen uhradit cenu zájezdu před jeho zahájením a cenu jednotlivých služeb před jejich poskytnutím.
Zákazník je povinen při vzniku smluvního vztahu uhradit zálohu ve výši minimálně 10% z celkové ceny (včetně fakultativních služeb), doplatek celkové ceny je zákazník povinen uhradit nejpozději 30 dnů před realizací zájezdu. V případě vzniku smluvního vztahu v době kratší než 30 dní před realizací zájezdu je zákazník povinen uhradit 100% celkové ceny.
Platba se provádí …(způsob, např. složenkou či převodem na účet CK …,, platební kartou … Platba se pokládá za realizovanou připsáním na bankovní účet CK.
V případě nedodržení termínu úhrady ceny zájezdu zákazníkem je CK oprávněna jeho účast na zájezdu zrušit s tím, že náklady spojené se zrušením účasti (stornopoplatky) hradí zákazník.
Cenou zájezdu se rozumí cena uvedená ve Smlouvě o zájezdu/Potvrzení zájezdu/Proforma faktura. Případné slevy, vyhlášené CK po datu uzavření Smlouvy nezakládají právo zákazníka na zlevněnou cenu.
CK je oprávněna do 30. dne před realizací zájezdu jednostranným úkonem zvýšit cenu zájezdu v případě, že dojde ke zvýšení:
Je-li CK nucena zvýšit cenu zájezdu za jiných než výše uvedených podmínek, navrhne zákazníkovi změnu smlouvy (viz dále).
Práva a povinnosti zákazníka
V případě, že CK zajistí jako náhradní plnění služby stejné nebo vyšší kvality (např. ubytování v jiném hotelu stejné nebo vyšší třídy), jsou další nároky zákazníka vůči CK vyloučeny.
CK si vyhrazuje právo na změnu věcného i časového programu z důvodu zásahu vyšší moci, z důvodu rozhodnutí státních orgánů nebo mimořádných okolností (nejistá bezpečnostní situace, stávky, dopravní problémy, neštěstí a další okolnosti, které CK nemohla ovlivnit ani předvídat) a nepřebírá odpovědnost za důsledky, plynoucí ze změny programu a ceny zájezdu.
Odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka, stornopoplatky
Zákazník má právo kdykoliv před začátkem zájezdu odstoupit od cestovní smlouvy. Toto odstoupení musí být písemné. (dopis nebo email).
Smluvní vztah je zrušen a účast stornována ke dni, kdy je písemné odstoupení (storno) doručeno cestovní kanceláři.
Pokud zákazník odstoupí od smlouvy, je povinen uhradit CK následující stornopoplatky:
Celkovou cenou se rozumí plná prodejní cena (var.: vč. všech objednaných fakultativních služeb).
V případě storna jedné osoby ve dvojlůžkovém pokoji musí zbývající osoba doplatit příplatek za jednolůžkový pokoj, obdobně se postupuje při obsazení bungalovu/apartmá nižším počtem osob.
Při určení počtu dnů pro výpočet stornopoplatků se do stanoveného počtu dnů započítává i den, kdy došlo ke stornování zájezdu. Do počtu dnů se nezapočítává den zahájení zájezdu (odletu, odjezdu či nástupu na zájezd).
Pokud se zákazník nedostaví na zájezd nebo zmešká odjezd/odlet nebo musí být ze zájezdu vyloučen, má CK nárok na úhradu plné ceny zájezdu. (s výjimkou prokazatelně ušetřených nákladů CK)
V případě, že zákazník v průběhu zájezdu svévolně zruší část zájezdu nebo nevyčerpá některou ze zaplacených služeb, nemá nárok na finanční náhradu za nečerpané služby.
Požaduje-li zákazník překnihování na jiný termín nebo hotel a CK tak může učinit, je zákazník povinen zaplatit poplatek - Ve výši 100,- Kč za osobu.
V případě, že rozsah nebo kvalita poskytnutých služeb je nižší než byla předem dohodnuta, vzniká zákazníkovi právo na reklamaci. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci včas bez zbytečného odkladu. Uplatnění reklamace na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a tím i možnost řádného vyřízení reklamace. Uplatnění reklamace v místě poskytované služby může zákazník provést buď ústně do protokolu nebo písemně a je povinen prokázat součinnost při jejím uplatnění a vyřízení. Své nároky z reklamace musí zákazník uplatnit u CK bez zbytečného odkladu. Reklamaci lze uplatnit i u cestovní kanceláře nebo agentury, která zprostředkovala uzavření Smlouvy. Pokud zákazník neuplatní práva z odpovědnosti za vady poskytnutých služeb bez zbytečného odkladu - do 1 měsíce od skončení zájezdu., cestovní kancelář mu žádnou slevu z ceny nepřizná. ( Viz. Reklamační řád )
Při výskytu závad v plnění je zákazník povinen společně působit v tom směru, aby se eventuálním škodám zabránilo nebo aby byly co nejmenší. Zákazník je zejména povinen veškeré svoje výhrady neprodleně sdělit v místě vzniku průvodci/delegátovi CK, případně vedoucímu provozovny poskytující služby nebo jinému odpovědnému pracovníkovi tak, aby mohla být včas uskutečněna náprava na místě. Opomene-li zákazník z vlastní viny poukázat na nedostatek, nemá nárok na slevu. Pokud se nedostatek nepodaří odstranit, sepíší průvodce/delegát CK, příp. jiný odpovědný pracovník se zákazníkem reklamační protokol. Zákazník je povinen poskytnout součinnost potřebnou k vyřízení reklamace.
CK neručí za úroveň cizích služeb u akcí, které netvoří součást zájezdu a které si zákazník obstará na místě prostřednictvím průvodce, v hotelu či u jiné organizace.
Dojde-li k okolnostem, jejichž vznik, průběh a následek není závislý na činnosti a postupu CK (vis major) nebo k okolnostem na straně zákazníka, na základě kterých zákazník zcela nebo zčásti nevyužije objednané, zaplacené a cestovní kanceláří zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi, pokud není dohodnuto jinak, nárok na úhradu nebo slevu z ceny těchto služeb.
Přeruší-li cestovní kancelář zájezd z důvodu vyšší moci, je povinna učinit veškerá opatření k dopravě cestujícího zpět.
neodvratitelnou událostí, které nemohlo být zabráněno ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze požadovat.
CK uzavřela s pojišťovnou Generali Pojišťovna a.s. pojištění, na základě kterého vzniká zákazníkovi právo na plnění v případech, kdy CK z důvodu svého úpadku:
CK je povinna předat zákazníkovi současně se Smlouvou o zájezdu nebo potvrzením zájezdu doklad pojišťovny, obsahující název pojišťovny, podmínky pojištění a způsob oznámení pojistné události. Tento doklad je platný pouze ve spojení s potvrzením o úhradě ceny zájezdu/zálohy.
Nároky zákazníka, které mu vznikly proti cestovní kanceláři v důsledku neplnění Smlouvy o zájezdu přecházejí na pojišťovnu, a to až do výše plnění, které mu pojišťovna poskytla.
V ceně ubytování není obsaženo pojištění.
CK doporučuje zákazníkům uzavřít cestovní pojištění, které může pokrývat tato rizika (zdravotní, úrazové, zavazadla, odpovědnost za škodu, storno zájezdu …………)
Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a. s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Další informace a kontakty na www.comgate.cz.
Zákazník bere na vědomí, že při neudělení souhlasu se zpracováním osobních dat za účelem marketingu pozbývá práva na bonusy pro stálé zákazníky uvedené v katalogu i v budoucích nabídkách (je-li poskytování bonusů vázáno na zpracování osobních údajů). Zákazník je oprávněn kdykoliv souhlas se zpracováním osobních dat nad zákonem stanovené účely odvolat s výše uvedenými důsledky.
Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES ( dále jen GDPR ) a s dalšími právními předpisy dochází k úpravě ochrany osobních údajů.
Zákazník je srozuměn s tím, že cestovní kancelář, příp. hotel Svornost v Harrachově jsou oprávněni pro účely plnění smlouvy o zájezdu nebo ubytování a za účelem plnění zákonných povinností zpracovávat jeho osobní údaje v rozsahu zejména: jméno, příjmení, rodné číslo, typ cestovního dokladu, číslo cestovního dokladu, datum expirace dokladu, bankovní spojení, datum narození, bydliště, emailová a doručovací adresa, údaje o alergiích, lécích a jiných zdravotních potížích. Všechny osobní údaje budou uloženy pouze po dobu stanovenou zákonem, případně dobu nezbytně nutnou.
Pro účely plnění smlouvy o zájezdu budou informace uvedené v odst. 1 v nezbytném rozsahu poskytnuty též dodavatelům cestovní kanceláře (zejména hotelům, přepravním společnostem příp. delegátům). Pokud se zájezdová destinace nachází mimo území EU, bere zákazník na vědomí, že jeho osobní údaje budou poskytnuty příjemcům ve třetích zemích.
Zákazník bere rovněž na vědomí, že cestovní kancelář je v rozsahu a za podmínek stanovených právními předpisy povinna předat osobní údaje zákazníka pro účely stanovené zákonem.
Zákazník bere na vědomí, že cestovní kancelář odst. 1 pro různá obchodní sdělení. Obchodní sdělení je cestovní kancelář nebo hotel oprávněn zasílat formou SMS, MMS, elektronické pošty, poštou či sdělovat telefonicky. Proti zasílání obchodních sdělení může vznést zákazník námitku, a to buď na adrese cestovní kanceláře INGTOURS cestovní kancelář, Benecká ul. 921, 543 01 Vrchlabí nebo na e-mailových adresách: ivanp@ingtours.cz, ivan@ingtours.cz. V tomto případě nebude cestovní kancelář zákazníkovi dále zasílat obchodní sdělení, ani jinak zpracovávat jeho osobní údaje pro účely přímého marketingu.
Výše uvedená ustanovení odst. 1 platí přiměřeně i ve vztahu k osobám, v jejichž prospěch zákazník smlouvu o zájezdu, resp. ubytování uzavřel ( spolucestující ). Uzavřením smlouvy o zájezdu nebo potvrzením objednávky zákazník prohlašuje, že je oprávněn souhlasy za spolucestující osoby udělit, a to ať na základě plné moci či jiného zastoupení.
Zákazník bere na vědomí, že jako subjekt údajů má zejména následující práva:
Získat své osobní údaje, které cestovní kancelář nebo hotel Svornost Harrachov zpracovávají v běžně používaném a strojově čitelném formátu a tyto předat jinému správci osobních údajů, pokud je toto předání založeno na souhlasu se zpracováním osob
Vážení uživatelé,
na tomto místě si vás dovolujeme přehledně informovat o tom, jak používáme soubor cookies ve vztahu k ochraně osobních údajů.
Kdo spravuje vaše osobní údaje ?
Správcem vašich osobních údajů je Ingtours cestovní kancelář spol. s r. o.
Jak můžete správce mých osobních údajů kontaktovat ?
Pokud vás zajímá, jak zpracováváme vaše osobní údaje, můžete nás kontaktovat na adrese:
Ingtours cestovní kancelář spol. s r. o., Benecká ul. 921, 543 01 Vrchlabí, nebo na emailové adrese: ivan@ingtours.cz , ivanp@ingtours.cz , info@comtelpc.cz , ID datové schránky: 5jeb4jb.
Jak mohu vyjádřit souhlas s ukládáním cookies v mém zařízení ?
V nastavení svého prohlížeče můžete nastavit ukládání cookies do vašeho zařízení. Toto nastavení lze považovat za souhlas se zpracováním osobních údajů. Prohlížeč je tak nástrojem zprostředkování souhlasu. Pokud si nepřejete ukládání cookies, postačuje toto nastavení vhodně upravit ve vašem prohlížeči.
Jaké údaje zpracováváme a doba uložení ?
Údaje o nastavení prohlížeče
Údaje o zobrazených ubytovacích zařízeních
Použití našich webových stránek
Marketingové nabídky
Doba uložení zpravidla 14 dní
Komu zpřístupňujeme údaje takto získané ?
Údaje zpřístupňujeme společnosti Google LLC, který je zpracovává na základě automatického zpracování reklam.
Předáváte moje osobní údaje do třetích zemí, tzn. mimo země EU ?
Vaše osobní údaje nepředáváme do třetích zemí mimo EU.
Tyto Všeobecné podmínky vstoupily v platnost dne 12.06.2020 a vztahují se na veškeré pobyty a ubytování zakoupené od tohoto data. Eventuální neplatnost jednotlivých ustanovení nemá vliv na celkovou platnost podmínek a smlouvy.